Przejdź do głównej zawartości

Konkurs i sukienki


Chciałam ogłosić KONKURS
nieco inny od tych które znacie :)


chcę STWORZYĆ z Waszych materiałów SUKIENKĘ
3 osobom które wylosuję spośród tych które w komentarzu zostawią swoje imię oraz maila
gratis uszyję sukienkę z nadesłanych przez nie materiałów
obiecuję wam uszyć kreacje, które będą Was wyróżniać

sukienka może być odszyta według waszego pomysłu lub możecie zdać się na mnie 
materiał dostarczacie Wy, co do ilości i rodzaju tkaniny chętnie Wam doradzę.
Zapraszam do udziału!!

rozstrzygnięcie konkursu 01.12.2012


Pomalutku zbliżają się święta, po nich Sylwester, następnie studniówki, 
dlatego też postanowiłam uszyć coś nowego.

Oto są sukienki nad którymi pracowałam ostatnio, 
to jeszcze nie wszystkie, reszta jest jeszcze w proszku, więc pokażę je innym razem.






Komentarze

  1. no to będę pierwsza :) Judyta (judyta.padol@o2.pl) :) taa daaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla odważnej :) i zapraszam następne uczestniczki

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeszcze ja ;)

    Lilly, lilly.divine.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czy konkurs został już rozstrzygnięty? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak :) a wygrały: Judyta, Ewa - jej sukienka już jest wykrojona, i Lilly, Bardzo dziękuję za udział w konkursie,
    wprawdzie uczestniczek było niewiele, ale może następnym razem będzie ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

wedding dress 3

Taka oto suknia  ślubna niedawno opuściła moją pracownię. Zdejmowane koronkowe bolerko zapinane na plecach szeregiem drobnych guziczków, dół z wielu warstw tiulu.     A po ściągnięciu bolerka mamy piękny obszyty koronką gorset  

moja suknia ślubna

tak wygląda moja suknia ślubna  wymagała sporo myślenia i pracy :) ponieważ jest to sukienka "na guzik" pierwsza wersja - mini dopinamy dół i mamy drugą wersję - maxi   teraz dół przepinamy do pasa i dodajemy wstążkę w kolorze butów i mamy wersję trzecią - midi  brokatowe buty bukiet i ozdoba do włosów z pracowni florenika